Світлана Колісніченко: «Я вибаглива до себе і своїх підлеглих»

Опубликовано admin - пн, 11/11/2019 - 13:50
З 1 листопада до виконання обов’язків на посаді керуючого справами виконавчого комітету міської ради приступила Світлана Колісніченко, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, колишній очільник адміністрації Південного району міста. Про основні напрямки роботи на новій посаді, поставлені міським головою завдання та особисті принципи роботи Світлана Колісніченко розповіла в інтерв’ю прес-службі Кам’янської міської ради. - Світлано Сергіївно, вас нещодавно призначено на нову посаду. Розкажіть, із чого ви вже розпочали роботу і що, на ваш погляд, потребує змін у роботі виконавчих органів влади? - Перший крок вже здійснено – в органах влади відбувається реорганізація, яку започаткував міський голова Андрій Білоусов. Зараз ми продовжуємо цю справу і завершуємо процес вдосконалення механізму роботи міської ради. У січні наступного року в дію вступить нова структура виконавчих органів міської ради. Тож, слід привести все у відповідність та налагодити роботу без районних адміністрацій, подбати про виконання їхніх функцій. Головне, щоб міська рада й надалі працювала злагоджено та стабільно. - Найближчим часом планується введення електронного документообігу у виконавчих органах. Чи дозволить це збільшити результативність та продуктивність роботи? - На сьогодні стоїть задача перейти на електронний документообіг у максимально стислі строки. Вже з 20 січня наступного року ми повинні почати працювати у цій програмі. Тож, намагаємось зараз якісно і ретельно відпрацювати усі моменти. Етап перебудови з паперового носія на електронний доволі складний, трудомісткий, у ньому є свої нюанси. Впровадження електронного документообігу максимально спростить роботу, зекономить час, знизить витрати паперу. Це дійсно дуже зручно, мобільно і сучасно. У Південному районі ми вже впровадили програму електронного нарахування субсидій, яка зараз працює у тестовому режимі. Тепер можна максимально відстежити ефективність роботи працівників, тобто, зробити аналітику. А мешканцям це дозволить не стояти в чергах, а подавати документи та отримувати інформацію про нараховану субсидію в електронному вигляді чи смс-повідомленні. Міський голова заохочує та підтримує такі нововведення. Тож, максимально хочеться рухатись вперед до оптимізації та розвитку. - Світлано Сергіївно, ви – амбітна людина, яка впевнено досягає своїх планів. Тривалий час ви очолювали адміністрацію Південного району. На вашу думку, чи дозволить нинішня посада вам так само реалізовуватись у ролі керівника? - Південний – це мій рідний район, де я живу все життя. Посада керівника адміністрації передбачала більш різнопланову діяльність, постійне спілкування з мешканцями та вирішення різноманітних питань. На теперішній посаді у мене здебільшого господарська діяльність та робота з документами. У кожній роботі є своя специфіка і відповідальність, у той же час ти вчишся чомусь новому та професійно вдосконалюєшся. - У своїй роботі ви завжди підтримували молодь і усіляко сприяли розвитку молодіжного руху в місті. Чи продовжите лінію підтримки молоді й на нинішній посаді? - Молоддю я завжди опікувалась і опікуватимусь, адже Центр молодіжних ініціатив – це моє дітище. Вдячна Андрію Білоусову за підтримку. До Центру приходять молоді люди зі своїми ідеями, які бажають самореалізації та шукають підтримки. Їхня ініціатива дуже цінна і головне – не відбити у них бажання розвиватися та рухатись вперед. Я вважаю, що свій перший рік існування Центр відпрацював гідно, має багато амбітних планів на майбутній. Тож, так тримати! - І наостанок бесіди хотілося б дізнатися ваше бачення того, якою має бути сьогодні посадова особа місцевого самоврядування. - Відповідальність та порядність – це ті основні якості, якими має володіти посадовець. Усі обов’язки він має виконувати якісно і кожну розпочату справу доводити до плідного результату. Я вибаглива і до себе, і до своїх підлеглих. Ми працюємо на благо громади і повинні максимально уважно ставитися до наших мешканців та їхніх потреб.

Теги