У ПриватБанку з'явилася нова важлива послуга

Надіслав: Александр Бугаев , дата: ср, 05/14/2025 - 14:19
банк

Українцям спростили процес купівлі залізничних квитків у Європі. Тепер це можна зробити через платформу державного ПриватБанку.

Про це повідомили у фінустанові. Зазначається, що послуга повністю адаптована для українських користувачів – уся інформація доступна державною мовою, а оплатити квитки можна карткою ПриватБанку.

У разі виникнення проблем користувачі можуть звернутися до цілодобової технічної підтримки. Поки що на сайті ПриватБанку можна придбати квитки на популярні напрямки провідних залізничних компаній трьох країн Євросоюзу:

Німеччини;
Австрії;
Чехії.

Збільшуючи можливості для мандрівок, банк допоможе усунути бар’єри, з якими часто стикаються українці за кордоном. Зокрема, це мовний бар’єр, різноманіття європейських платформ та труднощі у пошуку квитків на потяги.

"Ми прагнемо забезпечити нашим клієнтам максимальний комфорт, незалежно від того, де вони перебувають. З нашим новим сервісом вони можуть забути про мовний бар’єр чи труднощі з незнайомими платформами. Тепер все зрозуміло, просто та доступно – саме так, як вони звикли працювати з ПриватБанком", – зазначив член правління ПриватБанку Дмитро Мусієнко.


Слід додати, що продаж залізничних квитків ПриватБанк відновив після кібератаки на сервіси "Укрзалізниці" лише минулого тижня. Але якщо квитки на українські поїзди можна купити через Приват24, поїздку європейським рейсом можливо сплатити лише на сайті bilet.pb.ua.

Щоб скористатися послугою, потрібно бути клієнтом банку і мати банківську картку ПриватБанку. А також:

зайти на сайт і обрати "Залізничні квитки" в розділі "Квитки";
вказати дані поїздки: потрібні дату, пункт відправлення та прибуття;
обрати серед доступних рейсів той, що підходить за графіком, кількістю місць та ціною;
заповнити дані пасажира (ім’я, прізвище, дата народження, стать, електронна пошта);
натиснути "Оформити квиток" – місця у вагоні призначаються автоматично після оплати квитків.