Кам'янчанам на замітку: електронні сервіси Пенсійного фонду України — зручний спосіб отримання послуг

Надіслав: ilona , дата: ср, 05/14/2025 - 14:01
п

Пенсійний фонд України постійно працює над покращенням надання послуг, зокрема і з використанням інформаційних технологій. Електронні сервіси Фонду набирають обертів, удосконалюються, а перелік послуг, які можна отримати не відвідуючи сервісні центри, розширюється. Дуже добре, коли можна вибрати зручний спосіб отримання послуги, якої ми потребуємо.

Засобом вебпорталу (https://portal.pfu.gov.ua) можна:

- подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
- отримати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонерам);
- подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
- надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
- розрахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії;
- оформити житлову субсидію чи пільгу;
- отримати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату, дохід, грошове забезпечення, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
- подати анкету для внесення змін у Реєстрі застрахованих осіб;
- замовити й отримати довідки з QR-кодом;
- мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
- перевірити, чи сформований листок непрацездатності (лікарняний), та його статус;
- подати заяву на призначення/перерахунок страхової виплати;
- укласти договір добровільної сплати страхових внесків;
- зробити благодійну пожертву;
- подати звернення, питання, пропозицію, скаргу клопотання та переглянути стан їх опрацювання;
- одержувати повідомлення від ПФУ;
- пройти ідентифікацію;
- записатися на прийом до органів ПФУ.
І це далеко не вичерпний перелік запропонованих послуг. Якщо раніше вебпортал електронних послуг був орієнтований лише на пенсіонерів, то сьогодні ви знайдете там електронні кабінети для страхувальника, нотаріуса, управителя/об’єднань/виконавців комунальних послуг, центрів надання соціальних послуг/територіальних громад, навіть особистий кабінет для спеціаліста банку/пошти. Усі ці кабінети створені для спрощення комунікації з Фондом.

Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок “Пенсійний фонд”. Увійти в особистий кабінет на вебпорталі можна за допомогою “Дія.Підписˮ; кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій BankID.

Вебпортал має зручне меню, яке надає підказки, роз’яснення, що дозволяють легко розібратися пересічному громадянину в електронній системі без спеціальних знань і навичок. Але якщо ви відчуєте невпевненість в опануванні, то вам завжди допоможуть співробітники Фонду: проконсультують і наочно покажуть, як стати користувачем вебпорталу.

Пенсійний фонд України володіє великим масивом інформації в електронному вигляді, збереження і захист якої є першочерговою задачею. Доступ до даних від самого початку обмежений законодавством України. Будь-який вхід до системи фіксується: хто відвідав, тобто ким (визначається спеціаліст), коли, і навіть час. Ми не розповсюджуємо інформацію про наших користувачів третім особам. Особисту інформацію може бути надано виключно правоохоронним або державним органам, коли цього вимагає закон.

Вебпортал (https://portal.pfu.gov.ua) функціонує 24/7, усі послуги є безкоштовними.
 

Заступник начальника 
Головного управління
Пенсійного фонду України
в Дніпропетровській області
Ольга ЛЮБАВІНА